Wat is de kwaliteit van de prints?

We werken met partners die kwaliteit zeer hoog in het vaandel hebben staan. Ze gebruiken de beste apparatuur zodat ze de mooiste werken kunnen produceren.

Op onze materialen pagina kun je gedetailleerde close-up foto's zien.

Let op met water en prints. Waterschade kan de prints beschadigen.


Op welke materialen kan ik mijn werk allemaal bestellen?

We bieden meerdere materialen aan onder andere Canvas, Aluminium, Xpozer en (ingelijste) foto prints. Bekijk onze  materialen pagina voor een uitgebreidere uitleg over de verschillende materialen.


Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Klachten over bestelde producten of over onze dienstverlening kunt u per email of telefoon bij ons kwijt. Je krijgt een bevestiging van de klacht en ontvangt uiterlijk 14 dagen na het indienen van de klacht een inhoudelijke reactie.

Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve kan je via de geschillencommissie SGC ook een formele klacht indienen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


Hoe is de garantie geregeld?

Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve zijn op alle bestellingen bij Werk aan de Muur de wettelijke garantie van toepassing (wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten).

Alle producten bij Werk aan de Muur worden op bestelling gemaakt. Derhalve vervalt het herroepingsrecht.


Stond jouw vraag niet op deze pagina? Bel of mail ons