Wat zijn de verzendkosten?
Zendingen binnen Nederland, België, en Duitsland zijn gratis.
Regio | Poster | Standaard | Groot |
---|---|---|---|
België | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Duitsland | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Frankrijk | € 9,- | € 15,- | € 19,- |
Luxemburg | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Nederland | Gratis verzending van alle materialen & maten! | ||
Oostenrijk | € 9,- | € 15,- | € 19,- |
Zwitserland | € 16,- | € 29,- | € 35,- |
EU overig | € 9,- | € 29,- | € 40,- |
Buiten EU overig | € 19,- | € 29,- | € 39,- |
* Poster, zonder lijst
** Alle werken rond de 1 m2, bijvoorbeeld een canvas van 120x80 cm
*** Alle werken groter dan 1 m2, bijvoorbeend een canvas van 130x85 cm
Levering naar Zwitserland: genoemde prijzen zijn excl. BTW en invoerrechten voor leveringen in Zwitserland.
Hoe wordt het pakket verstuurd?
Wij werken samen met verschillende vervoerders, namelijk Packs, DHL, DGO en Postnl. Ook kunnen er koeriers ingezet worden voor grote of kwetsbare pakketten.
Canvas, aluminium, HD Metal, acrylglas en ingelijste werken worden stevig verpakt in plastic bubbelwrap en karton. Xpozer, behang en posters worden in stevige kokers verzonden.
Een koerier komt het pakket bij ons ophalen en brengt het werk naar een depot waar het meestal nog een nachtje blijft slapen. De dag nadat het is opgehaald wordt het bij jou thuis of op kantoor gebracht. We werken met koeriersdiensten die gespecialiseerd zijn om met kwetsbare pakketten om te gaan, dus dat zit wel goed.
Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen.
Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport? Dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Maak een foto van het hele werk, van de beschadiging, van de volledige verpakking en een foto van het verzendetiket. Mail deze foto’s naar ons en wij lossen dit dan snel en correct op.
Ik ben niet thuis op het moment dat het pakket wordt afgeleverd. Wat nu?
Op voorhand kan je een datum van levering geven, zodat we de bezorging kunnen plannen op de dag die jouw voorkeur heeft. Ben je toch niet thuis op het moment van aflevering? Dan probeert de bezorger het bij de buren of laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen. Of neem even contact met ons op.
Kan ik het pakket bij jullie op kantoor in Haarlem ophalen?
Het is mogelijk om op afspraak het werk bij ons op kantoor in Haarlem op te halen. Aangezien productie niet plaatsvindt in Haarlem, laten we je bestelling in Haarlem leveren en maken we een afspraak voor het ophalen. Neem contact met ons op voor meer info.
Hoe lang duurt het ongeveer dat ik mijn werk ontvang?
Al onze producten worden op bestelling gemaakt - wij verkopen geen kant-en-klare producten. Gemiddeld is je bestelling in 7 werkdagen (bekijk hieronder de actuele levertijden) klaar voor verzending.
Actuele levertijden |
||
Canvas en ingelijste fotoprints |
Verzending na 7 a 8 werkdagen |
|
HD Metal en hout | Verzending na 7 werkdagen |
|
Kadobon digitaal per email | Binnen 1 werkdag |
|
Kadobon per post | Binnen 2 werkdagen |
|
Overige materialen | Verzending uiterlijk na 7 werkdagen |
Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd als cadeau geven? Dan kunnen we een cadeaubon voor je maken met het beeld die je hebt besteld. Deze sturen we dan digitaal naar je toe, zodat jij niet met lege handen staat! Heb je hier interesse in? Stuur ons dan een mailtje!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd, en hoe laat?
De vervoerder levert tussen 8:00 en 18:00 uur. Zodra onze pakketbezorger alle pakketten binnen heeft, wordt de definitieve route uitgestippeld en ontvang je een dag van tevoren een mail met een specifieke levertijd, én een track & trace om je pakket te volgen.
Kan ik mijn bestelling geleverd krijgen op een specifiek dagdeel?
In overleg is dit mogelijk. Sommige vervoerders hebben hier mogelijkheden voor, sommige niet. Neem contact met ons op, dan bespreken we graag alle opties.
Kan de vervoerder mij een half uurtje voor de levering bellen?
Helaas kunnen we niet regelen dat je gebeld wordt voor de levering. Je krijgt van ons nog wel een mail met de leverdatum, een indicatie van de levertijd én een Track & Trace om je pakket te volgen.
Kan mijn bestelling na een tijd worden bezorgd die ik aangeef?
Wij hebben geen invloed op de route en dus de levertijd van de vervoerder. We kunnen jouw bestelling dus wel op jouw gewenste tijd inplannen, maar we kunnen niet garanderen dat je bestelling na dat specifieke tijdstip daadwerkelijk geleverd gaat worden. Als je niet thuis bent, dan proberen we het altijd even bij de buren. Mochten zij ook niet thuis zijn dan ontvang je een kaartje in de brievenbus waarmee je zelf een nieuwe afspraak kunt inplannen met de vervoerder. Heb je de chauffeur gemist en is er geen briefje achtergelaten? Laat het ons weten dan gaan wij hier direct mee aan de slag.
Kan ik mijn bestelling verzenden naar het buitenland?
Dat is mogelijk. De landen waar wij naar verzenden zijn: België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oosterijk en Zwitserland. Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je kiezen voor het desbetreffende land. De bijbehorende verzendkosten worden dan berekend.
Kan ik mijn bestelling zelf verzenden naar het buitenland?
Uiteraard ben je zelf vrij je bestelling te verzenden naar het buitenland. Goed om te weten: onderschat de tarieven van grote pakketten naar het buitenland niet. Daarnaast zijn de meeste materialen best kwetsbaar. We adviseren je daarom te kiezen voor een materiaal als Xpozer, dat heel goed over lange afstanden te verzenden is, omdat het verzonden wordt in een stevige koker en niet gevoelig voor de luchtdruk van bijvoorbeeld een vliegtuig.