NL-Alert II

NL-Alert II van Montepulciano Art Agency

Materiaal, afmeting en opties aanpassen.

,- gratis verzending!

In winkelwagen

NL-Alert II

van Montepulciano Art Agency

NL-Alert II van Montepulciano Art Agency

Koop dit werk op canvas, aluminium dibond, (ingelijste) fotoprint, behang en print op doek, op maat geprint in Fine-Art kwaliteit.

Werkcode: 828344

10% woonseizoen korting!
Nog 9 dagen en 16 uur geldig!

Kies het materiaal Meer informatie
Canvas
Kies materiaal opties Speciale wens?
Voer zelf een maat in…
120 108 gratis verzending!

Omschrijving

Jorik studeert aan de HKU en heeft altijd al een interesse gehad in de kracht van de natuur. "God schiep de aarde, behalve Nederland, want dat deden de Nederlanders zelf." zeiden we in het jaar 800. Nederland leeft al eeuwen met het water. Echter kan dit door de stijgende zeespiegel zou dit ooit mis kunnen gaan...

Geïnspireerd door het boek "Het Water Komt" van Rutger Bregman heeft Jorik twee werken gemaakt die hij heeft laten lanceren door Montepulciano Art Agency. Wij zijn fan! Nu hopen dat we het droog houden.

Dit werk wordt aangeboden door Montepulciano Art Agency

Montepulciano Art Agency profielfotoMontepulciano Art Agency is een collectief voor kunstenaars die onder een alias willen werken. De redenen hiervoor verschillen van kunstenaar tot kunstenaar. De een is nog te verlegen om de kunstwereld in te treden, de ander inmiddels te bekend om werk voor betaalbare prijzen te verkopen. Allen staan achter het motto van de agency: kunst is voor iedereen.

Deze nomme-de-guerre, oftewel schuilnaam, verlegt de nadruk naar waar het eigenlijk om zou moeten gaan; de zeggingskracht van het kunstwerk zelf. De kunstenaars uit binnen- en buitenland hebben bewust gekozen om het werk betaalbaar in prijs te houden om zo niet alleen bij de elite aan de muur te kunnen hangen.

Via de agency die met veel partners uit de kunstwereld samenwerkt, worden de kunstenaars geïnspireerd in seminars. De kunstenaars die hun bekendheid al verdiend hebben treden ook op in mentor functies om zo een jonge generatie makers te laten profiteren van hun geleerde lessen. De agency kiest er bewust voor werken gradueel te lanceren en daarbij geen uitspraken te doen over de bekendheid van de namen. Op die manier ontstaat er gelijkheid en wordt de toeschouwer geprikkeld dat werk aan te schaffen wat tot hem/haar spreekt. De werken zullen in willekeurige volgorde geplaatst worden om zoveel mogelijk verschillende kunst te presenteren.

Geniet van wat je ziet, koop wat je hart je ingeeft!

Alle werken