Glas en appels
Bedacht door Gert-Jan Siesling, gevisualiseerd met AI.
Portretfotograaf, Digitaal kunstenaar en Copywriter. Na een opleiding aan de fotovakschool heb ik wereldwijd veel verschillende mensen geportretteerd. Tegenwoordig maak ik vooral digitale kunstwerken... Lees verder…
Mooie print, mooi ingelijst en zorgvuldig ingepakt. Precies zoals de slogan zegt: Origineler dan Ikea en goedkoper dan de gallery.
Zoals de beschrijving een mooi en kwalitatief product
(Translated by Google) Good and fast service! (Original) Goede en snelle service!
Heel goed
Heel goed mooi schilderij laten maken .op canvas .Heel mooi geworden ,ben er heel blij mee.
(Translated by Google) Received fast and correct information. Shipping went smoothly (Original) Snelle en correcte info gekregen. Verzending vlekkeloos verlopen
Goede kwaliteit, snelle levering
Heel goed, een aanrader
(Translated by Google) Great product and fast delivery. Will definitely order again. (Original) Leuk product en snelle levering. Komt zeker vervolg.
Helemaal goed!
Mooie kwaliteit print qua kleuren. Heel mooi ingelijst in plexiglas... ik ben helemaal blij.
Geheel volgens wens geleverd, en met de app vooraf op mijn wand kunnen bekijken
(Translated by Google) You have beautiful items, lots of choice and perfect delivery (Original) Jullie hebben prachtige items, heel veel keuze en perfect bezorgd
(Translated by Google) Beautiful and worth the price Very happy with it (Original) Mooi en de prijs waard Erg blij mee
Echt een top bedrijf! Mijn bestelde kunstwerk kwam in eerste instantie niet uit zoals ik die had verwacht en ik was erg teleurgesteld. Vervolgens hebben zij over de weken heen echt hun tijd genomen om mij verschillende proefdrukken te sturen in andere kleursamenstelling en versies om een oplossing te vinden. Ze gaven het niet op (zelfs toen ik het wou laten zitten). Uiteindelijk hebben zij het voor elkaar gekregen om het probleem op te lossen en kan ik niet stoppen met naar het kunstwerk kijken ? Uitstekende service! “A great company can be judged by the way they handle their complaints.”