Ik woon samen met mijn vriendin net buiten het gezellige stadje Oirschot tussen de meest mooie natuur.
In bijna al mijn vrije tijd ben ik wel bezig met fotografie. Het liefst lekker buiten in het veld maar ook achter de computer.
Ik probeer ook 2x per jaar wel een reis te maken specifiek voor fotografie, ik fotografeer voornamelijk landschappen, maar ook wildlife en macro zijn dingen die ik graag mag doen.
De laatste tijd leg ik mij steeds meer toe op het kleine in het grote geheel, dus ik kijk naar de mooie details uit het grote landschap die ik vastleg met een telelens.
Lees ons interview met Jos Pannekoek