Fotografie is een prachtig medium. Het moment pakken, de tijd vastleggen: ik zie iets en leg dat vast. Wat ooit begon met een Agfaboxje toen ik een jaar of 10 was, heeft me nooit meer losgelaten. Waarnemen is daarbij voor mij het belangrijkst, of dat nu gaat om gebeurtenissen, landschappen, dieren, natuur , stadsleven, objecten of wat dan ook. Mijn echte specialiteit ligt er in om met fotografie de kijker anders te laten kijken, even op het andere been te zetten.: Is het idee of werkelijkheid. Mooie reacties zijn : goh, ja, maar je moet het wel zien, of jee, het is net een schilderij of mooi, dat je mij zo anders laat kijken !