Complaints and return

Klachten & Retouren

Veelgestelde vragen over klachten & retouren

Wij hebben inmiddels 3.684 Thuiswinkel Reviews en krijgen het rapportcijfer 4,7. Bekijk alle reviews.

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Uiteraard willen we dat netjes voor je oplossen! Bel of mail ons, en laat ons weten waar je niet tevreden mee bent.

Je krijgt een bevestiging van de klacht en ontvangt zsm (uiterlijk 14 dagen na het indienen van de klacht, maar bijna altijd dezelfde dag) een inhoudelijke reactie.

Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve kan je via de geschillencommissie SGC ook een formele klacht indienen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve zijn op alle bestellingen bij Werk aan de Muur de wettelijke garantie van toepassing (wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten).

Jouw bestelling wordt pas in productie genomen als jij je gemaakte keuzes hebt doorgegeven en de bestelling geplaatst hebt. Echt maatwerk dus. Om deze reden vervalt het herroepingsrecht.

Dat wil zeggen dat je je bestelling niet terug kan sturen. Elk los werk in de collectie van Werk aan de Muur is te koop op meer dan 10 materialen en elk materiaal kent tientallen maten, vandaar dat alles op maat gemaakt wordt. Om zeker van je keuze te zijn kan je bellen, mailen of een afspraak maken in de online showroom, waar het Happy Customer Team je kan helpen met kiezen.

Wil je iets cadeau doen, en twijfel je of het past bij de ontvanger? Geef een cadeaubon kado!

Zo helpen we je bij het vinden van je droomwerk

Bezoek onze online studio

Bestel een cadeaubon

Schrijf je in voor tips & tricks