Klachten & Retouren


Hoe wordt Werk aan de Muur beoordeeld?

Wij hebben inmiddels 480x Thuiswinkel Reviews en krijgen het rapportcijfer 9.7 Bekijk alle reviews.


Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat, bijvoorbeeld dat een bestelling beschadigd tijdens transport). Uiteraard willen we dat netjes voor je oplossen! Bel of mail ons, en laat ons weten waar je niet tevreden mee bent.

Je krijgt een bevestiging van de klacht en ontvangt zsm (uiterlijk 14 dagen na het indienen van de klacht, maar bijna altijd dezelfde dag) een inhoudelijke reactie.
Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve kan je via de geschillencommissie SGC ook een formele klacht indienen. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


Hoe is de garantie geregeld?

Werk aan de Muur is Thuiswinkelorganisatie-lid, derhalve zijn op alle bestellingen bij Werk aan de Muur de wettelijke garantie van toepassing (wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten).


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jouw bestelling wordt pas gemaakt als jij het besteld. Echt maatwerk dus. Om deze reden vervalt echter het herroepingsrecht. Dat wil zeggen dat je je bestelling niet terug kan sturen. Elk los werk in de collectie van Werk aan de Muur is te koop op meer dan 10 materialen en elk materiaal kent tientallen maten, vandaar dat alles op maat gemaakt wordt.

Wil je iets kado doen, en twijfel je of het past bij de ontvanger? Geef een kadobon kado!


Stond jouw vraag niet op deze pagina? Bel of mail ons