De Transavia PH HZW, een Boeing 737-800, stijgt op van Schiphol Amsterdam International Airport. Transavia ie een dochteronderneming van KLM en heeft de thuisbasis op Schiphol, Nederland.
Wil je nog eens kijken naar andere foto’s uit mijn shop? Kijk dan op https://www.werkaandemuur.nl/index/shop/nl/Gert-Hilbink/shop/27125
Heb je nog vragen over een foto kan je me mailen naar hilbinkmeijer@ziggo.nl
Hallo, leuk dat je in mijn shop een kijkje neemt. Mijn naam is dus Gert Hilbink, woon in Coevorden. Het fotograferen doe ik al sinds mijn 13e jaar, geïnspireerd door een biologieleraar op de toenmalige U.L.O. school in Coevorden. Over het algemeen fotografeer ik vooral natuur maar.. Lees verder…
Uitstekend kwaliteit en customer service
Wegens een misloop met de verpakking, een deel van onze frame was beschadigd. Dit was binnen no time op gelost. We zijn heel blij met de kwaliteit van de doek en de kleurrijkheid van de kunst
weer een "'Werk aan de Muur"" besteld en weer perfect !
veel keuze; met zorg gemaakt en goed verpakt bezorgd. ook wordt je steeds op de hoogte gehouden over status voortgang
simpel en betrouwbaar
mooie keuze, flexibele maten en flexibel te bestellen; goeie en betrouwbare service.
Goed
Zeer mooi ben er lij mee
kan het niet uoload
Een grote collectie voor iets leuks aan de muur.V a n alle materialen is een voorbeeld aanwezig zodat je tot een goede beslissing komt.
Correcte afspraken, geleverd zoals het hoort. Thanks
Super service en product
Werkaandemuur heeft er alles aan gedaan om het schilderij op de gewenste datum bij ons te bezorgen en dat is gelukt.
Denken mee en bezorglocatie kon twee dagen van te voren nog gewijzigd worden zodat we zeker wisten dat het schilderij in ontvangst genomen kon worden en aan de wand hing tijdens onze housewarming.
Wij zijn super blij met het schilderij en de service van werkaandemuur.nl. Zeker een aanrader.
Absoluut een aanrader
Ik had twee schilderijen op canvas besteld. De print is geweldig, bijna een echt schilderij. De vervoerder had helaas de verpakking beschadigd waardoor er bij één schilderij een deuk in het canvas zat. Na het probleem met foto’s voorgelegd te hebben kreeg ik een uitgebreide instructie voor het verwijderen van de deuk en het opnieuw spannen van het doek. Mocht het niet lukken dan zouden ze een nieuw schilderij opsturen.
Natuurlijk is het wel gelukt en beide schildrijen hangen inmiddels. En 10% korting op mijn bestelling als dank voor het proberen. De service is dus gewoon top!
Ik ga hier zeker vaker een schilderij bestellen!
Perfecte service
Door waarschijnlijk een fout van mijzelf had Ik de verkeerde uitsnede besteld, na contact met het bedrijf werd alsnog de bestelling opnieuw geleverd met de juiste uitsnede zonder extra kosten, was ik heel blij mee.
Prachtige methode om fotograaf en klant bij elkaar te brengen
De hulp die je krijgt bij het aankopen van een werk aan de muur vond ik zeer prettig.
Zeer tevreden over het bedrijf. Is 2x dat ik kunst besteld heb bij hun. Ze geven duidelijk advies over de mogelijkheden die zij kunnen leveren. Alles word goed en stevig verpakt, voordat het opgestuurd wordt Telefonisch staan ze je netjes en deskundig te woord.