Hoewel visueel verenigd door een inktlandschap van ruige bergen en eilanden tussen uitgestrekte wateren en nevels weergegeven in gold wash, toont dit paar schermen twee volledig afzonderlijke landschappelijke locaties in het oosten van China. Rechts is Jinshan, een eiland gelegen in het midden van de Yangzi-rivier in de buurt van de stad Zhenjiang in de zuidelijke provincie Jiangsu. De vele bruggen, loopbruggen en paden van het eiland worden door mensen van alle rangen en standen doorkruist - onder meer geleerden, vissers en bedienden - misschien op weg naar een van de tempelzalen verspreid over het ruige terrein. Het linkerscherm is ondertussen een afbeelding van West Lake, een legendarische plek 240 kilometer naar het zuiden in de stad Hangzhou, waarvan de stadsmuren en poort linksonder op de voorgrond te zien zijn. Sanraku neemt ook een aantal van de Ten Views of West Lake in het landschap op,
Een student en geadopteerde zoon van de Momoyama-periode meester Kano Eitoku (1543-1590), Sanraku produceerde schilderijen voor interieurs van kastelen en tempels, waaronder andere werken met West Lake. Hier vertonen rotsformaties de kristallijne, geometrische kwaliteit die in veel van zijn late werk voorkomt.
