Als de visser klaar is...
Hele mooie foto
Prachtige foto op mooi materiaal en goed afgedrukt.
Makkelijk op te hangen.
Heel handig dat je bij het kiezen de foto digitaal in je interieur kunt plaatsen, zodat je weet dat kleur en maat goed is.
Super kwaliteit
Voor de 2e keer een schilderij besteld,zeer mooie kwaliteit
Mooie foto en heel snel en goed bezorgd.
Prima
heel blij
grote keuze bij Werk aan de muur . Wilde iets voor op het toilet en ben leuk geslaagd met een subtiel kunstwerk.
Erg mooi doek. Ook de lijst is op een makkelijke wijze te monteren. Al met al een aanwinst voor ons interieur.
Ik heb heel goede ervaring. Er ontbrak iets bij mijn bestelling maar voordat ik met mijn ogen kon knipperen was het opgelost. Het enige voor/ nadeel wat ik kan bedenken dat de keuze reuze is. Gewoon doen dus.
Super blij met onze bestelling. Precies geleverd als de afbeeldingen.
(Translated by Google) Great system that Artframe. And you can determine the cutout and size of your painting yourself. (Original) Super systeem dat Artframe. En de uitsnede en maat van je schilderij kun je allemaal zelf bepalen.
Goed,snel en mooi.
Onze derde bestelling nu. Kwalitatief hoogwaardig en snelle levering.
Vandaag ons prachtige portret op acrylglas mogen ontvangen. Geweldig mooi met een fraaie baklijst. Goed verpakt voor transport en zeer mooi afgewerkt! Kom hier zeker terug.
Goede communicatie over de uitvoring van de (speciale) order, snelle levering (binnen 2 dagen), goed verpakt en verzonden.
Echt een top bedrijf! Mijn bestelde kunstwerk kwam in eerste instantie niet uit zoals ik die had verwacht en ik was erg teleurgesteld. Vervolgens hebben zij over de weken heen echt hun tijd genomen om mij verschillende proefdrukken te sturen in andere kleursamenstelling en versies om een oplossing te vinden. Ze gaven het niet op (zelfs toen ik het wou laten zitten). Uiteindelijk hebben zij het voor elkaar gekregen om het probleem op te lossen en kan ik niet stoppen met naar het kunstwerk kijken ? Uitstekende service! “A great company can be judged by the way they handle their complaints.”