Op deze pagina vindt je alles over het aanmaken van een account bij Werk aan de Muur. Als je een account hebt aangemaakt, heb je met jouw aanmeldingsgegevens eenvoudig toegang toegang tot je eigen dashboard. In je dashboard kan je makkelijk je shop vullen, beheren en wijzigen.
Ik wil een account aanmaken. Wat moet ik weten?
Werk aan de Muur is gemaakt voor alle creatieven. Of je nu een professional bent, of als hobby werken creëert. Iedereen die zijn werken in digitale bestanden heeft, in hoge kwaliteit, kan vandaag nog beginnen met een eigen webshop. Dus maak een account aan en start met verkopen!
Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je beginnen met het uploaden van je digitale bestanden. Deze bestanden worden gebruikt om de bestellingen te produceren. Je digitale bestanden moeten wel aan bepaalde eisen voldoen. Zie het onderdeel 'technische eisen' voor meer informatie. Wij regelen de techniek, betaling, productie, verzending en klantenservice. Jij regelt de marketing en klanten.
Hoe maak ik een account aan?
Op deze pagina kun je een formulier invullen. Binnen vijf minuten kan je eerste werk al online staan!
We gebruiken je e-mailadres om je persoonlijke berichten te sturen omtrent je account. Denk aan verkoop notificaties, de nieuwsbrief, vragen over je aanbod en tip & tricks.
Hoe verwijder ik mijn account?
Wanneer je besluit je account te verwijderen, vinden we dit natuurlijk jammer. Stuur een mail naar info@werkaandemuur.nl en geef de reden aan waarom je jouw account wilt verwijderen. Binnen 24 uur, op werkdagen, ontvang je een reactie en bevestiging.
Check nog wel even of je alle belangrijke informatie, zoals facturen, hebt gedownload voor je administratie en of er niet nog commissie open staat.
Wat vind ik terug in mijn dashboard?
Wanneer je bent ingelogd heb je toegang tot je dashboard. Klik op “dashboard” links naast de “uitloggen” button. In jouw dashboard vind je alles terug betreffende jouw shop en profiel van Werk aan de Muur. We lichten ieder onderdeel van het dashboard toe. Tevens linken we naar de artikelen voor meer informatie over dat onderdeel.
Kan ik mijn pagina en shop eerst achter de schermen opbouwen?
Alles wat je plaatst in je account staat direct live. Maar zolang je je shop nog niet promoot, kan je zonder zorgen je shop vullen. Ben je klaar? Deel hem overal.
Kan ik de naam van mijn shop veranderen?
Ja dat kan. In het dashboard onder persoonlijke gegevens kan je bij voor- en achternaam gewoon jouw gegevens gebruiken, en onder “Shop informatie” kan je een aparte naamgeving gebruiken:
Standaard is je shopnaam gewoon de combinatie van voor- en achternaam.
Ik wil een account aanmaken. Wat moet ik weten?
Werk aan de Muur is gemaakt voor alle creatieven. Of je nu een professional bent, of als hobby werken creëert. Iedereen die zijn werken in digitale bestanden heeft, in hoge kwaliteit, kan vandaag nog beginnen met een eigen webshop. Dus maak een account aan en start met verkopen!
Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je beginnen met het uploaden van je digitale bestanden. Deze bestanden worden gebruikt om de bestellingen te produceren. Je digitale bestanden moeten wel aan bepaalde eisen voldoen. Zie het onderdeel 'technische eisen' voor meer informatie. Wij regelen de techniek, betaling, productie, verzending en klantenservice. Jij regelt de marketing en klanten.
Hoe maak ik een account aan?
Op deze pagina kun je een formulier invullen. Binnen vijf minuten kan je eerste werk al online staan!
We gebruiken je e-mailadres om je persoonlijke berichten te sturen omtrent je account. Denk aan verkoop notificaties, de nieuwsbrief, vragen over je aanbod en tip & tricks.
Hoe verwijder ik mijn account?
Wanneer je besluit je account te verwijderen, vinden we dit natuurlijk jammer. Stuur een mail naar info@werkaandemuur.nl en geef de reden aan waarom je jouw account wilt verwijderen. Binnen 24 uur, op werkdagen, ontvang je een reactie en bevestiging.
Check nog wel even of je alle belangrijke informatie, zoals facturen, hebt gedownload voor je administratie en of er niet nog commissie open staat.
Wat vind ik terug in mijn dashboard?
Wanneer je bent ingelogd heb je toegang tot je dashboard. Klik op “dashboard” links naast de “uitloggen” button. In jouw dashboard vind je alles terug betreffende jouw shop en profiel van Werk aan de Muur. We lichten ieder onderdeel van het dashboard toe. Tevens linken we naar de artikelen voor meer informatie over dat onderdeel.
Kan ik mijn pagina en shop eerst achter de schermen opbouwen?
Alles wat je plaatst in je account staat direct live. Maar zolang je je shop nog niet promoot, kan je zonder zorgen je shop vullen. Ben je klaar? Deel hem overal.
Kan ik de naam van mijn shop veranderen?
Ja dat kan. In het dashboard onder persoonlijke gegevens kan je bij voor- en achternaam gewoon jouw gegevens gebruiken, en onder “Shop informatie” kan je een aparte naamgeving gebruiken:
Standaard is je shopnaam gewoon de combinatie van voor- en achternaam.
Hoeveel dagen duurt het ongeveer dat ik mijn werk ontvang?
Al onze producten worden op bestelling gemaakt - wij verkopen geen kant-en-klare producten. Gemiddeld is je bestelling in 7 werkdagen (bekijk hieronder de actuele levertijden) klaar voor verzending.
In verband met zowel de coronacrisis als de top drukte is de productie van canvas en ingelijste werken helaas vertraagd. Hieronder vind je de huidige actuele levertijden
Actuele levertijden |
|
|
Canvas en ingelijste fotoprints |
|
Verzending na 4 a 5 weken * |
Staal en hout |
|
Verzending na 5 werkdagen |
Overige materialen |
|
Verzending uiterlijk na 7 werkdagen |
* Vanwege de drukte rondom Corona kan het zijn dat er verdere vertraging in productie en levering zit.
Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd als cadeau geven? Dan kunnen we een cadeaubon voor je maken met het beeld die je hebt besteld. Deze sturen we dan digitaal naar je toe, zodat jij niet met lege handen
staat! Heb je hier interesse in? Stuur ons dan een mailtje!
Hoe wordt het pakket verstuurd?
Wij werken samen met verschillende vervoerders, namelijk Packs, DHL, DGO en Postnl. Ook kunnen er koeriers ingezet worden voor grote of kwetsbare pakketten.
Canvas, aluminium, staal, acrylglas en ingelijste werken worden stevig verpakt in plastic bubbelwrap en karton. Xpozer, behang en posters worden in stevige kokers verzonden.
Een koerier komt het pakket bij ons ophalen en brengt het werk naar een depot waar het meestal nog een nachtje blijft slapen. De dag nadat het is opgehaald wordt het bij jou thuis of op kantoor gebracht. We werken met koeriersdiensten die gespecialiseerd zijn om met kwetsbare pakketten om te gaan, dus dat zit wel goed.
Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen.
Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport? Dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Maak een foto van het hele werk, van de beschadiging, van de volledige verpakking en een foto van het verzendetiket. Mail deze foto’s naar ons en wij lossen dit dan snel en correct op.
Hoeveel dagen duurt het ongeveer dat ik mijn werk ontvang?
Al onze producten worden op bestelling gemaakt - wij verkopen geen kant-en-klare producten. Gemiddeld is je bestelling in 7 werkdagen (bekijk hieronder de actuele levertijden) klaar voor verzending.
In verband met zowel de coronacrisis als de top drukte is de productie van canvas en ingelijste werken helaas vertraagd. Hieronder vind je de huidige actuele levertijden
Actuele levertijden |
|
|
Canvas en ingelijste fotoprints |
|
Verzending na 4 a 5 weken * |
Staal en hout |
|
Verzending na 5 werkdagen |
Overige materialen |
|
Verzending uiterlijk na 7 werkdagen |
* Vanwege de drukte rondom Corona kan het zijn dat er verdere vertraging in productie en levering zit.
Wil je de bestelling voor een bepaalde tijd als cadeau geven? Dan kunnen we een cadeaubon voor je maken met het beeld die je hebt besteld. Deze sturen we dan digitaal naar je toe, zodat jij niet met lege handen
staat! Heb je hier interesse in? Stuur ons dan een mailtje!
Hoe wordt het pakket verstuurd?
Wij werken samen met verschillende vervoerders, namelijk Packs, DHL, DGO en Postnl. Ook kunnen er koeriers ingezet worden voor grote of kwetsbare pakketten.
Canvas, aluminium, staal, acrylglas en ingelijste werken worden stevig verpakt in plastic bubbelwrap en karton. Xpozer, behang en posters worden in stevige kokers verzonden.
Een koerier komt het pakket bij ons ophalen en brengt het werk naar een depot waar het meestal nog een nachtje blijft slapen. De dag nadat het is opgehaald wordt het bij jou thuis of op kantoor gebracht. We werken met koeriersdiensten die gespecialiseerd zijn om met kwetsbare pakketten om te gaan, dus dat zit wel goed.
Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter en kan er een afspraak gemaakt worden om een nieuwe levering te plannen.
Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren tijdens een verzending. Is je pakket toch beschadigd tijdens transport? Dan vinden wij dat natuurlijk erg vervelend. Maak een foto van het hele werk, van de beschadiging, van de volledige verpakking en een foto van het verzendetiket. Mail deze foto’s naar ons en wij lossen dit dan snel en correct op.
Let op: Vanwege het grote aantal bestellingen wat transportdiensten te verwerken hebben tijdens Corona kan het voorkomen dat de levering vertraagd worden.
Heb je een andere vraag? Onze klantenservice zit voor je klaar!
Geef een kadobon! Je kiest zelf de waarde en wij sturen een mooie bon naar je toe!
Tips
Werk aan de Muur
Beeldmakers
Heb je een lege muur? Schrijf je in voor onze tips!
Je ontvangt leuke mails vol met inspiratie, tips en natuurlijke de mooiste werken.
Koop betrouwbaar en veilig:
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Werk aan de Muur gemakkelijk te maken. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met deze cookies. Verberg dit bericht
Maak gratis een account aan en bewaar je favoriete werken
Niet alleen slaan we je favorieten op, ook kan je je favorieten eenvoudig delen met je partner, vrienden of collega's.
Het schilderij was even scherp als het veel kleiner voorbeeld op de site. Echt supermooi!!
Recensie door Jolanda, op 29 april - Bekijk alle beoordelingen
Alle materialen in het echt zien? Bezoek onze showroom in Haarlem. Maak nu een afspraak.
Elk werk is op alle materialen te krijgen. Bekijk alle mogelijkheden, zoals canvas, behang en meer.
Tips nodig voor het bepalen van de juiste maat? Lees de tips van onze stylisten.
Het schilderij was even scherp als het veel kleiner voorbeeld op de site. Echt supermooi!!
Recensie door Jolanda, op 29 april - Bekijk alle beoordelingen