"Eenvoud is niet altijd simpel: De lijnen van een stengel met blad (licht grijs)" is een foto van een stengel van een bloem met de omliggende bladen in voornamelijk lichte grijstinten. Doordat de foto een macrofoto is en de kleur eruit gehaald is, is het niet gelijk te herkennen als stengel van een bloem. Dit werk is ook in kleur te koop (Abstracte fotografie: Groen Werkcode: 1 390 064) en in een donkere variant: Eenvoud is niet altijd simpel: (De lijnen van een stengel met blad Werkcode: 1 639 868).
Aangezien deze foto is gemaakt met een macrolens, is de structuur van dit kleine stukje steel heel mooi te zien (Dit is de middelste rechte strook). De bladeren die om de steel zitten zie je aan beide zijde van de steel. Deze lijnen zijn niet recht maar golven heel mooi om de steel. De onderste strook is de reflectie van het blad op een speciaal soort structuur, waardoor je een reflectie krijgt met een schilderachtige structuur erin. Aan de bovenzijde zie je vaag de volgende steel.
Doordat je maar een heel klein deel ziet, zonder hele herkenbare elementen, zou je in de eerste instantie waarschijnlijk niet denken dat dit een stuk van een tulp is.
Dit werk kan prachtig kunnen hangen als muurdecoratie (op bijvoorbeeld ArtFrame of aluminium) in de wachtkamer, slaapkamer, hal of gewoon boven de bank in de woonkamer! Ook mooi aan de muur in een vergaderzaal (zakelijk).
©Marjolijn van den Berg
In 2016 is Marjolijn van den Berg afgestudeerd voor de beroepsopleiding fotografie. Zij experimenteert graag met licht en verschillende vormen, kleuren en materialen... Lees verder…
Super service
Kwalitatief mooie schilderijen en ook geven ze goede service.
Helemaal goed!
Mooie kwaliteit print qua kleuren. Heel mooi ingelijst in plexiglas... ik ben helemaal blij.
(Translated by Google) Good service when I had questions about the delivery. The delivery after that was beyond expectations. Quality is superb. (Original) Goede service toen ik vragen had over de levering. De levering daarna was boven verwachting. Kwaliteit is super.
super service ,en erg meedenkend.
(Translated by Google) The painting still has to be delivered, but I found the process beforehand very pleasant. Expert advice and if in doubt, just call again and be helped just as nicely :-) (Original) Het schilderij moet nog geleverd worden maar het traject vooraf heb ik als zeer prettig ervaren. Kundig advies en bij twijfel gewoon nog een keer bellen en weer net zo aardig geholpen worden :-)
Prachtig acrylglas kunstwerken!
Hele mooie grote kunstwerken op acrylglas! Heel goed systeem om ze aan de muur te bevestigen! Fijne chat bij kleine probleempjes, alles wordt op zeer korte tijd opgelost! App waarmee je kan zien hoe een kunstwerk in je kamer hangt is super! Je ziet of het past van kleur en stijl bij je interieur!
Moest ik nog een kunstwerk nodig hebben, koop ik zeker hier! Veel keuze, uitstekende kwaliteit en prima service!
Top
Prachtige producten, super klantenservice
Ze zijn gemakkelijk telefonisch en schriftelijk bereikbaar, professionele oplossing bij klachten
Prima allemaal. Goed contact, aanpassingen waar nodig aan het werk. Werk is netjes, lijst is prima en ophangsysteem ook. Verzending prima. Allemaal goed en soepel geregeld
Alleen maar positieve klanken
Mooie website, eindeloos veel verschillende wandversieringen en alles eenvoudig aan te passen en te bestellen. Prima levering en prima service. Ik ga vast vaker gebruik maken van Werkaandemuur!
Prachtig
Mooie ervaring met dit bedrijf, vriendelijk en mooie kwaliteit en sortering
Echt een top bedrijf! Mijn bestelde kunstwerk kwam in eerste instantie niet uit zoals ik die had verwacht en ik was erg teleurgesteld. Vervolgens hebben zij over de weken heen echt hun tijd genomen om mij verschillende proefdrukken te sturen in andere kleursamenstelling en versies om een oplossing te vinden. Ze gaven het niet op (zelfs toen ik het wou laten zitten). Uiteindelijk hebben zij het voor elkaar gekregen om het probleem op te lossen en kan ik niet stoppen met naar het kunstwerk kijken ? Uitstekende service! “A great company can be judged by the way they handle their complaints.”