Roltrap in een van de mooiste gebouwen van Groningen. Het bezoeken van Forum is zeker de moeite waard.
Hoi,
Mijn naam is René en ik vindt het fantastisch om mooie beelden vast te leggen.
Ik probeer mijn werk uniek te maken door net even anders te fotograferen dan standaard. of het nu struinen door het natuur is of steden bezoeken! Mijn blik naar mooie objecten of momenten wil..
Lees verder…
(Translated by Google) Ordered here for the 2nd time and especially the last work, which is quite large, has become a real beautiful piece. Very satisfied with the communication and follow-up of the order. Excellent price/quality ratio. Don't hesitate, just do it! Big compliments to this top team. (Original) Voor de 2de maal besteld hier en vooral het laatste werk dat vrij groot is, is een echt prachtstuk geworden. Super tevreden ook over de communicatie en opvolging van de bestelling. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Niet twijfelen, gewoon doen! Dikke pluim voor dit topteam.
perfecte kwaliteit, Beloofde producten komen 100% overeen met de geleverde producten
Super service en product
Werkaandemuur heeft er alles aan gedaan om het schilderij op de gewenste datum bij ons te bezorgen en dat is gelukt.
Denken mee en bezorglocatie kon twee dagen van te voren nog gewijzigd worden zodat we zeker wisten dat het schilderij in ontvangst genomen kon worden en aan de wand hing tijdens onze housewarming.
Wij zijn super blij met het schilderij en de service van werkaandemuur.nl. Zeker een aanrader.
Adembenemend
Voor de 2e keer een aankoop gedaan en de kwaliteit is prima, keurig verpakt en een prettig contact met de betreffende medewerker/ster. Jammer dat ze nooit aanbiedingen hebben of sale bijvoorbeeld. Ik mis het dat je geen account kan aanmaken want nu bouw je ook geen bestel historie op en moet je telkens maten e.d. van de gekochte kunstwerken op gaan zoeken.
Hele mooie foto
Prachtige foto op mooi materiaal en goed afgedrukt.
Makkelijk op te hangen.
Heel handig dat je bij het kiezen de foto digitaal in je interieur kunt plaatsen, zodat je weet dat kleur en maat goed is.
(Translated by Google) 2 works ordered. Hang beautifully in our new home. Have already received many compliments! (Original) 2 werken besteld. Hangen prachtig in ons nieuwe huis. Heb al vele complimenten mogen ontvangen!
mooi aanbod en materiaalkeuzen goede info over besteltraject en netjes en snel geleverd
het behang ziet er goed uit.
We hebben een punt van aandacht: de kleuren komen niet helemaal overeen met de kleuren op de site.
Ze zijn ons inziens wat lichter.
Perfect
Nadat ik mijn bestelling geplaatst had werd er spontaan contact met me opgenomen met de vraag of dit echt de bedoeling was, of ik het goed gezien had, dankzij de goede tips is het precies zo geworden als ik wilde, zo fijn dat er meegedacht werd.!!! Dik tevreden.!!!
Al een paar heel goede ervaringen met deze organisatie gehad. Wij waren uiterst tevreden over de gang van zaken en het resultaat. Voor herhaling vatbaar.
Netjes verpakt en goed product
Doek was mooi en lijst was makkelijk te monteren. Goed verpakt tegen beschadigingen. Mooi product!
Supersnel meedenkend met een prachtig eindresultaat
Zeer klantgericht